Kako su Milky palačinkarnice osvojile region?

Ivan Milković je pre osam godina pokrenuo posao sa palačinkama u Hrvatskoj, a sada ima franšize u Bosni i Hercegovini, Srbiji, Severnoj Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji. Palačinkarnice Milky u međuvremenu su postale sinonim za obilne ali i instagramičneporcije, i stekle regionalnu slavu, piše portal Biznis u regionu.

Ideju da otvori palačinkarnicu dao mu je drugar koji je čuo da su ovakvi ugostiteljski objekti hit u Beogradu. “Kada sam završio Ekonomski fakultet, smer menadžment, bila je 2014. godina. Kriza. Državni podsticaj za pokretanje posla je bio 1.600 kuna (250 eura). Ja sam imao 25 godina i želeo da napravim nešto svoje. I što ću, od porodice i svoje ušteđevine uložim 12.000, 13.000 tisuća eura u prvi lokal – palačinkarnicu”, priča Milković.

Njegov fokus tada je bio na kvalitetu sirovina, ali i na velikim porcijama po prihvatljivim cenama. Takođe, prema Milkovićevim rečima, uveli su i neke inovacije na ovo tržište: “Meni se nije dalo unositi u kasu neke kombinacije pa da imamo isti meni. Neka svako sam napravi svoju palačinku, to je bila moja filozofija. Da gost bira”.

Od ideje iz Beograda do lokala u Beogradu

Prvi lokal koji je otvorio u Zagrebu uredio je sam. Nameštaj je bio od drvenih paleta. Čak mu je inspekcija u početku rušila enterijer jer nisu razumeli ideju da gosti gledaju kuhinju gde se palačinke spremaju.

  Kako se vrši provera kompanije kod koje konkurišete za posao i zašto je to važno?

Kada je lokal konačno sređen i otvoren, Milković i kolege pokušavali su na sve načine da privuku pažnju mušterija. “Osim kvalitetom palačinki, to sam činio i lepljenjem balona na okolno drveće, a kupovao sam i party strobere i stavljao ih u prozore da prolaznicima skrenem pogled, da vide da se tu nešto dešava. Brzo su nas primetili. Postali smo hit. Nekada je u 28 kvadrata bilo 40 ljudi. Onda sam odlučio otvoriti drugi lokal”, priseća se on. Tako je Milky već stekao ime u Hrvatskoj, a onda je, kada se brendirao, započeo i svoju regionalnu priču izdajući franšize. Prvi franšizni lokal otvoren je u Sarajevu, a zatim je poslovna priča krenula da se razvija širom Balkana, da bi došla i do Beograda.

Sada kada ima već poznato poslovno ime Ivan Milković kaže da radi manje nego na početku i da mu to ostavlja više vremena za porodični život. U planu mu je i proširivanje Milky palačinkarnica na druge kontinente, ali trenutno prati razvoj geopolitičke situacije.

Ceo tekst možete pročitati na sajtu Biznis u regionu.

Foto: Lična arhiva / Milky

bif.rs

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvezdicu da biste je ocenili!

Prosečna ocena / 5. Brojanje glasova:

Još uvek nema glasova. Ocenite prvi!

Supported by TNT Grupacija
Vuk
Vuk
Vuk je autor na nekoliko portala koji se bave temamam vezanim biznis, online zaradu, tehnologiju i sport.
Supported by TNT Grupacijaspot_img

drugi upravo čitaju

Šta je bolje po građane Srbije, više ili manje gasovoda

Poštujući odluku Evropske unije i SAD, uslovljavanje čiju naftu će transportovati do Pančevačke rafinerije. Međutim, lako je moguće da u skorije vreme od svega...

Ko teže ostavlja cigarete, žene ili muškarci?

Naučnici sa švedskog univerziteta uspeli su da dokažu veću količinu anksioznosti i depresije kod žena, što bi prema njihovom mišljenju moglo da ometa njihove...

Kompanija EY jedanaesti put bira EY Preduzetnika godine u Srbiji

Revizorsko – konsultantska kompanija EY ponovo je pokrenula konkurs za najboljeg preduzetnika u Srbiji, na koji se mogu prijaviti svi koji uspešno i održivo...